2010.10.06. 19:58

Furi az, amikor keddel indul a hét.

Most ilyen semmi sincs elintézve, de totál nyugodt vagyok-érzésem van.

 

"- J. egy gyökér.

-Ha jól emlékszem, Cs.-ra is ezt mondtad.

-Mind gyökér."

Szeretném hinni, hogy nem.

A bejegyzés trackback címe:

https://gyoriedeskismacko.blog.hu/api/trackback/id/tr852351488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kiaradenem 2010.10.08. 10:07:07

Gyökerek mind, egytől egyig... (meg én is, mert elfelejtettem a leveled, mikor először nem jöttem rá h mik azok :((((((( bocsánat, soha többet nem csinálok ilyet!)

Nikike. 2010.10.08. 12:30:39

@kiaradenem: Igazából nem is a német fordítás a lényeg. Hanem TE. Aggódtam, mert írtam máshol is, és sehol sem reagáltál. Remélem rendben vagy, KLB. <3
süti beállítások módosítása